//Simple is better

Big Boss!
hey, i just met you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : i'm glad you came :)


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: norEyka

penjelasan saya
assalamualaikum,

alhamdulillah, hidup aku bahagia, gembira, sibuk tuu sikit aaa. internet yg memisahkan kite, so sgt sukar utk aku hapdate selain penyakit malas menular.
teheeee-,-
_________

sebenarnyaa, sekarang ni maghrib ni. tapi aku rasa aku perlu. perlu sangat tulis, perlu sangat explain. sebab benda ni tadak penghujung sampai sekarang. aku sendiri tak tahu nak cakap macam mana. tapi ni jelah benda aku boleh cerita. pertama sekali maaf kalau aku mengguris perasaan hg. pasal kes EAK tu tak wajar untuk tikam belakang mcm tu. aku tau ada seorang makhluk Allah yg kawan kita jugak bgtau aku dia kata, eyka, dia kata kat hg, dia kata hg taktau mcm mana perasaan aku terguris sebab dia. aku pun macam, weyhhh apa salah aku, oh ni mesti kes salah faham. hm, hrtu ada sembelihan form 4. time tu aku macam nak demam aaaa, so, tanak aaaaa gaduhgaduh ni. aku dan asillah rasa memang kami cerita apa yg kami rasa dekat aizat. dia pun cerita kat hg. sofaaaaainnne. tp dia cerita gayaaa takmau asma p, gayaa cikgu jamilah suruh drop salah sorg. kami pun mcm kesian aaaa kat asma. pasal panggil 10 org bt vid apa tu perumpamaan kat aizat sbb dia asyik kata hg bt video hg bt video. aku dan asillah sangat geram dengan aizat sbb dia asyik marah asma, arah org bt kerja anddd so on. menurut apa yg aku dan asillah lg marah sbb dia mcm gunakan hg bt video and baikbaik dgn hg. hg ingat mcm mana dia baik ngan farah suruh itu ini seperti bt core planet dia tu? yaka tah nama tu tak hengat. dalam masa yg sama suruh aku suruh sillah. apa ni weyy relax aaaaa, suruh sorgsorg dah aaaaa. kami tak suka bila dia bt kawan kami cemtu.

lepas tu, before pegi sesta lg aku dah ckp kat sillah, hg duduk lah dgn dia. aku takpa aku sorg. jaga hati dia. tp knp ckp i tak jage hati you? sedih tahu? tapi takpalah. serious kami ckp bnda yg betul je masa ngan aizat. dah dia tya pendapat lepas tu apa guna dia cerita benda dia tya kan? walaupun dia tak cerita kat hg tp dia cerita kat org lain. org lain tu cerita kat org lain and orang lain tu terlepas ckp kat hg. cemtu? byk gilaaaaa org tau. kita, hg aku sillah dah lah kawan baik. byk gilaaaa gmbr kl kita samasama, gambar prefect samasama kan? tipu aaaaa ckp aku tak syg friendship kita, tipu aaaaa aku ckp tak syg hg tak syg sillah. sorry kalau entry ni hg rasa marah dgn aku, kecewa dgn aku. tp benda ni perlu diperjelaskan. aku pendam lama. aku taktau nak betulkan salah faham ni macam mana. masingmasing time usrah last tu hg org last f4 yg panggil ikaaaaaaaaaaaaa, time tu air mata aku jatuh. sebab masa aku tgk mata hg ada something tak kena tp masingmasing taktau nak explain kan? at last, aku minta maaf, nuratikah. me loveyouuuuu ukhuwahfillah till jannah, ameen.

now you are in kuala lumpur right? balik lah weyy, rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :')
# do response my entry, i'll read yours (:

deep inside my heart, 
zulaikha.