//Simple is better

Big Boss!
hey, i just met you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : i'm glad you came :)


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: norEyka

the end
assalamualaikum,

apakah hari ini apakah? mengapa hari ini mengapakah?
buntu=='
________

after the bell rang, eceh ayat essay sekolah rendah, maka tamatlah sesi persekolahah 2012. sedih kan? baik cakap sedih ! aku merasa kesedihan tu selepas salam salam kawan, junior, dan form five yg rapat kak nani, kak nawhen, my baby kak aleesa. awak semua kite rinduuuuuu(: kak nani dgn nyanyi lagu doa perpisahan pulak sumpah sedih weyh. nampak tak sedih tu? baik cakap NAMPAK ! heee. malam tuu iolls pun naik lah dorm ZU nak melawat fer the last time, dorm ZU tu homestay iolls tahu. sekali bagi salam, semua sibuk gilaa pack barang, buang buku, eh kemas buku. haaaa, byk ole ole form 5 aku dapat. sedar tak nak SPM tahun depan. baik SEDAR !

adatlah kalau cuti cikgu pun turut sama memeriahkan cuti kamikami ni dengan homework. nahhh, kata SPM thn depan boleh kot siapkan semua homework cuti ni. inshaAllah, ameen. tadi masa kat kelas semua busy, busy mintak maaf, busy jumpajumpa orang, busy snapsnap gambar, busy ambil homework, busy kira markah physics lulus ke failed ke atas pagar ke bawah pagar ke en, busy contengconteng meja whiteboard baju? belum lagi kot dan sebaaaaaaagaaaaaaainyaaaaaa. sedih kan nak berpisah, seronok kan dah boleh goyanggoyang kaki, duduk depan laptop, typetype entry, scrollscroll facebooktwitter, kannnnnnn? dahtu kenapa sedih KENAAAAPAAAA? sebaaaaaabbbbbbbb, kawan tu dah jadi teman kita yang selalu ada tak mcm laptop, facebook, twitter kan. setahun kot bersama. awak girlprenggggg saya, asillah, tikaa, dilla, talola, mimien, idaa, fizah, rara, pikah forgive all my wrongdoings and aku sayaaaaaaaaaanggggg hgpa. dilla tahniah nama diannounce, niat sukasuka kan sekali dapat rezeki lah tu. setiap yang terjadi ada hikmahnyaa. aku tadak komen untuk hal itu tapi aku support apa jaa hg buat, okenggg sayangggg, jangan nangis lagi nanti jadi udang bakar. kekeke.

eh lupaa. azreel thanks yaa untuk keychain yang merangkumi hadiah birthdayy, lawatan kl dan COC. dengar cerita tidak ikhlas khabarnyaa dan byk kali berfikir untuk bagi. ikhlas ke taaaakkkkk ni? plastik tu aku tak bukak lagi. kalau tak ikhlas aku bagi balik. sekian.

#ada byk cerita korea, siapa nak download sendiri. kbyeeeee<3

.eyka.